Kolektor wydechowy wykonany z tworzywa rozszczelnił się na zgrzewie
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
W moim aucie ( francuz ) było to samo Jebnęła uszczelka ( między blokiem a tuleją cylindryczną ) i woda z chodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ...
Widać że w aucie nawet koła sam nie zmienisz
"uszczelka między blokiem a tuleją cylindryczną" ??? co to? tam nie ma żadnej uszczelki. Uszczelka jest między głowicą a blokiem.
"Woda z chłodzenia poszła do misy korbowej tam wymieszała się z olejem i te masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego a następnie wiadomo ..." WTF!?
Poszła tobie UPG i płyn chłodniczy lał się do CYLINDRÓW, tam się spalał i dymiło studencie budowy silników PSA.
@up a mnie sie zdaje ze rozjebalo Ci turbine,a dokladnie uszczelnienie,poczym silnik zaciagnal olej i tradycjnie sie ''rozbiegal'' w nastepstwie czego wyjebalo uszczelke pod glowica (a nie kurwa jakas uszczelke oddzielajaca blok od tuleji cylindrycznej ) potem juz zrobilo sie maslo w oleju czyli mix woda/olej
Co Ty w ogóle pierdolisz?
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
Kurwa mać, gdzie wy do kurwy nędzy, macie w układzie chłodzenia wodę???
W układzie chłodzenia silnika, znajduje się płyn chłodzący/chłodniczy, który nawet przy -30*C nie zamarznie a woda? wystarczy, że w nocy będzie -5 i rano do roboty nie dojedziesz, bo ci się baranie jeden z drugim będzie silnik grzał a dlaczego, bo kurwa woda w układzie zamarzła! Ja pierdole
To tak jak byś kurwa do silnika lał "kujawski" zamiast syntetycznego/pół/ czy minerala!
Ciekawe... Tak to się kończy jak się chłopakowi kupuje lalki zamiast klocków LEGO...
A Jeśli miał mokre tuleje cylindrów?
Ty pierdolona, bezmózga kurwo. Na klawiaturze, między literkami, a "enterami", masz też takie malutkie kropki i kreski. Są to znaki interpunkcyjne, których warto używać ty jebany idioto. A jeśli już ich używasz to nie daje się przed nimi spacji.
W moim aucie (francuz) było to samo. Jebnęła uszczelka (między blokiem, a tuleją cylindryczną) i woda z chłodzenia poszła do misy korbowej. Tam wymieszała się z olejem i TO masło odpowietrzeniem poszło do kolektora ssącego, a następnie wiadomo...
Kurwa nie da się ciebie czytać cwelu. Ja pierdole, jak mnie wkurwiłeś...
Człowiek zamiast kłaść się spać to musi gimbazie budowę silnika PSA tłumaczyć