Nie istnieje żaden żaden zapis, relacja, list ,który potwierdziłby czy doszło lub nie doszło do stosunku z Aiszą w okresie gdy miała 9-15 lat. Małżeństwo w świecie Arabskim (w przeciwieństwie do tych w świecie zachodnim) często nie mają nic wspólnego z seksem
I was then brought to the Apostle of Allah (peace_be_upon_him), and he took up cohabitation with me when I was nine. She halted me at the door, and I burst into laughter. Book 41, Number 4915
To że ktoś NAZYWA siebie muzułmaninem wcale nie znaczy ,że jest nim jest. Jak już mówiłem A.S, Jemen, Oman no i część Pakistanu jest pełna analfabetów myślących ,że skoro usłyszeli jak to Mouhammad ożenił się z 9-latką to mogą już bezkarnie dymać małe dzieci. Pierwszym warunkiem szahady jest wiedza. Jeżeli ktoś nie wie nic o zasadach Islamu ,a używa go jako usprawiedliwienia dla swoich własnych zachcianek będzie płonąć... długo.
Nie istnieje żaden żaden zapis, relacja, list ,który potwierdziłby czy doszło lub nie doszło do stosunku z Aiszą w okresie gdy miała 9-15 lat.
To nie jest kwestia grupy analfabetów. Szariat, stanowi prawo w krajach islamskich i jest akceptowany zarówno przez islamskich przywódców jak i społeczeństwo. I właściwie samo to już wystarczy - nie ma znaczenia ilu z was stuka małe dziewczynki albo kamienuje kobiety na ulicy, jeśli wszyscy to sankcjonujecie.
Szariat, stanowi prawo w krajach islamskich
wszyscy to sankcjonujecie.
W żadnym hadisie Aisza nie mówi bezpośrednio ,, Mouhammad wyruchał mnie w dupsko gdy byłam małą dziewczynką". Nie jest też powiedziane ,,Do niczego nie doszło. Po prostu wzięli ślub" dlatego obie wersje są prawdopodobne.
Zrobił to za namową Khawlah bint Hakim najprawdopodobniej tylko po to aby polepszyć swoje relacje z Abu Bakr'em
Sahih Bukhari 7.18
Ursa podała:
Prorok poprosił Abu Bakra o rękę Aiszy. Abu Bakr rzekł "Ale przecież jestem twoim bratem." Prorok odrzekł, "Jesteś moim bratem w religii Allaha i Jego Księgi, ale jest prawnie dozwolone, by Aisza wyszła za mnie za mąż."
Sahih Bukhari T.7, K62, N. 37
Ibn Abbas podał:
Powiedziano Prorokowi, "Czemuż nie ożenisz się z córką Hamzy?" Odpowiedział on: "Ona jest moją przybraną bratanicą (córką brata)
Małżeństwo w świecie Arabskim (w przeciwieństwie do tych w świecie zachodnim) często nie mają nic wspólnego z seksem. Dajmy na to mój znajomy wziął sobie drugą żonę tylko po to aby mu gotowała, a do niczego innego nie była mu potrzebna.
W podanych przez ciebie przykładach używa sie albo zwrotu ,,Zabrał mnie/ją do swojego domu" albo wyrau تعايش (ang. coexistance, cohabitation, live together, get along with, coexist, live in; pol współżyć, skonsumować związek, współistnienie). Na czym polega owe skonsumowanie związku już ci wyjaśniłem
Answer: After studying the issue, the committee has answered as follows:
As for the prophet, his thighing his fiancée Aisha when she was six years of age and not able to consummate the relationship was due to her small age. That is why the Prophet used to place his male member between her thighs and massage it, as the prophet had control of his male member not like other men.
Volume 1, Book 6, Number 298:
Narrated 'Aisha:
The Prophet and I used to take a bath from a single pot while we were Junub. During the menses, he used to order me to put on an Izar (dress worn below the waist) and used to fondle me. While in Itikaf, he used to bring his head near me and I would wash it while I used to be in my periods (menses).
Volume 1, Book 6, Number 299:
Narrated 'Abdur-Rahman bin Al-Aswad:
(on the authority of his father) 'Aisha said: "Whenever Allah's Apostle wanted to fondle anyone of us during her periods (menses), he used to order her to put on an Izar and start fondling her." 'Aisha added, "None of you could control his sexual desires as the Prophet could."
Volume 1, Book 4, Number 232:
Narrated 'Amr bin Maimun:
I heard Sulaiman bin Yasar talking about the clothes soiled with semen. He said that 'Aisha had said, "I used to wash it off the clothes of Allah's Apostle and he would go for the prayers while water spots were still visible on them.
Właśnie nazwałem siebie godnym naśladowania, działający wedle Biblii Chrześcijaninem. Zajrzyj proszę do Pisma Świętego. Czy coś się zmieniło? Czy nagle jakiekolwiek napisane tam słowo zniknęło?
Gówno prawda... itd.
Większość krajów Bliskiego Wschodu oraz północnej Afryki utrzymuje podwójny system sądownictwa: świecki oraz religijny. Sądy religijne zajmują się wyłącznie sprawami małżeństw oraz dziedziczenia. W Arabii Saudyjskiej oraz Iranie sądy religijne sprawują absolutną władzę nad wszystkimi dziedzinami życia. Szariat jest używany również w Sudanie, Libii, przez pewien czas był stosowany w Afganistanie. W północnych stanach Nigerii wprowadzono ostatnio sądy szariatu. W pewnym wąskim zakresie jest stosowany również wobec muzułmanów w Indiach. Kary cielesne szariatu budzą ogromne emocje w zachodnim świecie. W Nigerii w ciągu ostatnich kilku lat pojawiło się szereg nagłośnionych przez media spraw kobiet oskarżonych o seks pozamałżeński. Zostały one skazane na ukamienowanie. Inną tradycyjną karą, która budzi sprzeciw ruchów praw człowieka, jest obcinanie rąk. Szariat skazuje na nią za kradzież. Amputacja rąk jest orzekana w Arabii Saudyjskiej, gdzie dzięki wysokiemu poziomowi życia złodziej ma potem zapewnioną darmową opiekę medyczną. Najbardziej drastycznym przykładem interpretacji szariatu był reżim talibów w Afganistanie, który został obalony w wyniku interwencji wojsk USA. Talibowie zakazywali sportu oraz muzyki i telewizji. Afgańskim kobietom zabroniono pracować poza domem oraz odmówiono prawa do udzielania pomocy medycznej przez mężczyzn pozostałych w zawodzie lekarza.
Zamieszki, protesty, wojny w Iranie, Syrii, Egipcie, Libii, Tunezji, Afganistanie + świecka Turcja. Oczywiście wszyscy muzułmanie popierają ,,kamienowanie i sutkanie małych dziewczynek"