Sonal napisał/a:
Zakładam, że tylko się pomyliłeś - wybaczam. Nie każdy musi znać się na samochodach - a dzisiejsze pokolenia brodaczy to już chyba nawet dopompować koła nie potrafią.
Pierwszy lepszy link dla Ciebie - masz ode mnie jedną lekcję za darmo
[link]
Zaś mój post napisałem po lekturze takiego opracowania:
[link]
Nawet nie masz pojęcia jaka jest różnorodność systemów wtryskowych.
Ohohoho Witamy Pana teoretyka!
Oczywiście, musiał Pan przytoczyć tutaj najbardziej spierdolony układ wtryskowy jaki się tylko pojawił, mianowicie volkswagenowski Digifant
Zdajesz sobie może sprawe jak bardzo ludzie uciekają od niego, przerabiając całe układy sterowania i stawiają jena ME7.5? Zgaduję, że nie! Wiesz czego potrzeba aby taką konwersje zmajstrować zeby fizycznie działała? Jestem również pewny że nie
Zapraszam na warsztat
Oczywiście że nie każdy ma pojęcie, ja opieram się na tym co miałem przed sobą fizycznie. Pomijam pojedyncze przypadki które tylko wyszły na świat i równie szybko z niego znikły, poprostu nie warto.
Miałem kiedyś studenciaka obrytego we wszystkie książki na warsztacie, a jak przyszło co do czego nie potrafił złożyc nawet sidefeedowej listwy wtrysków z subaru. Ale jak kiedyś popracujesz, usmarujesz ręce to wtedy zrozumiesz że literatura a życie to dwie inne kwestie.
Odnośnie kolegi który wspomina o zapłonie, masz jak najbardziej rację. Mówiąc o zapłonie w GMP użyłem skrótu myślowego, bo jak sam wiesz o kącie zapłonu i jego wpływie na prace można by książke napisać
P.S Nie sugeruj się wiekiem wpisanym na profilu