No nie wiem, w tej Fabii jest 180KM i jest sporo lżejsza od 1 serii.
najlepsi są napinatorzy co to wielce 20sto letnie bmw mają i więcej dokładają do nich niż jeżdżą.
No ja wiem; ma tylko 7.3s 0-100km, takze szalu nie ma. Ale na pewno znajdzie sie ktos, kto kompletnie sie nie zna i niskobudzetowa konstrukcje klaustro-fabi nadlozy ponad nawet wolniejsze auto wyzszej klasy...
Chodzi o prestizowa nagrode International Engine of the Year, gdzie BMW dostalo najwiecej nagrod ze wszystkich marek? (51 dla BMW, nastepna honda - 22) en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year
Sposrod 8 PODSTAWOWYCH wersji BMW 1 az 3 zjedza unikalna klaustro-fabie. Ale BMW produkuje rowniez, podobnie jak teraz skoda, uniki ze "specjalnymi" opcjami silnikowymi... Nazywaja sie M i tak sie sklada, ze maja w planach wypuscic rowniez ow unika z serii 1. Raczej nikt nie pokusi sie o porownanie.
Temat toru odrazu pominmy, choc niby o autach "sportowych" rozmawiamy...
Wsadzenie do taczki mocnego silnika mnie nie rusza. Auta, ktorych cala konstrukcja budowana jest z naciskiem na rozwiazania ekonomiczne, po wsadzeniu mocnego silnika, zachowuja sie tragicznie. Wystarczy przytoczyc przyklady innych tego typu produktow-bledow skody. Nikt znajacy sie na rzeczy nie kupi czegos takiego.
Troche jeszcze chlebka musisz zjesc i ksiazeczek przeczytac tudziez pojezdzic roznymi autkami...