Io. napisał/a:
Czekałem czy ktoś napisze jakie z tego są korzyści dla Unii ale w szczególności dla Polski bo ciekaw jestem bo nie bardzo się znam.
Ale ta korzyść do mnie nie przemawia bo wydaje mi się, że to nie lata I i II WŚ tylko cywilizowany świat i według mnie teraz to raczej "wojny gospodarcze" czyli te embarga, sankcje itp.
Nie wiem, nie znam się.
No nie znasz się. Zdecydowana większość ludzi się nie zna i dlatego wiecznie stękają na Unię a zwłaszcza kiedy te barany w tej Brukseli wymyślą jakiś idiotyczny przepis o kształcie ogórka, wędzeniu kiełbasy itp.
Większość głupich ludzi myślała, że wejście do Unii nagle jak kurwa piorun coś zmieni w ich chujowym, bezowocnym życiu nieudacznika. A tu dupa! Nic się nie zmieniło, tylko zakaz tego srego i owego, więc unia zła!
Tymczasem Unia to potężne narzędzie, żyjąc według zasady masz łeb i chuj to kombinuj można z tego narzędzia zajebiście skorzystać. Można jeśli się umie.
Sam robiłem chamom kosztorysy za 1,5-2% wartości na modernizacje wszystkiego chyba w gospodarstwie, dostawali kasę, sprzęt. Oczywiście jest grupa pizdowatych rolników i nie tylko rolników, przyzwyczajonych do PGRów i kołchozów, gdzie dawało im się nawet jak nie chcieli. Teraz trzeba wykazać się mózgiem i można żyć. Tylko trzeba umieć myśleć, i wyszukiwać okazję.
Są ludzie którzy zrobili prawa jazdy C z środków unii, uprawnienia na przewozy towarów, otwierali własne firmy, brali dotacje, kupowali narzędzia... Stary tego można wymieniać godzinę.
Że już nie wspomnę o jakiś gównach na których nie można przyciąć bezpośrednio kasy, budowa basenów, dotacje do obiektów sportowych i innych gówien, pełno tego jest, ale to mnie nie interesuje bo z tego nie można żyć
A na ten cały swobodny przepływ towarów i otwarcie rynków pracy to akurat lachę kładę, bo nie korzystam, ale z tego co wiem to chyba ze 2 miliony Polaków skorzystało więc pewnie też uznają to za korzyść.