Nadmienię tylko że niejaki "ssij" specjalnie próbuje mnie sprowokować chyba Nie zwrócę się do niego, ponieważ uważam, że człowiek, który ubliża mnie, nazywając mnie debilem, nie poznawszy mnie osobiście a tylko po 1 poście na jakimś forum, jest tego nie wart.
Co do tego iż to jest "fejk" - otóż ja trochę już jestem informatykiem, i "na oko" poznaję czy film jest spreparowany, czy też nie. Tutaj ewidentnie widać iż nie. Proszę, przykłady filmów, gdzie widać reżyserkę (nienaturalne zachowanie przedmiotów, fabuła przewidywalna, nienaturalne ruchy kamerą).
sadistic.pl/rozrywka-na-budowie-vt46098.htm?highlight=339428
Film w tym temacie niestety, ale jest prawdziwy. Podrób idealne odbicie auta w kałuży względem położenia kamery, podrób refleks łapy i podnoszonego auta w aucie obok, podrób cząsteczki szkła oraz dźwięki dopasowane do następujących zdarzeń. Suche pole pod autem... Tego typu szczegóły nawet starają się omijać podczas edycji klipów do filmów...
Prowokacja jak nic
Dobra to wytłumacz mi te przyspieszenie od 4:15 do 4:17 i czy maszyna która waży ponad 1,5t może tak szybko się bujać ? Wg. mnie to jest nie możliwe. Albo gdy te szczypce złapały niebieską mazdę to prawe drzwi od pasażera wklęsły się ale szyba cała.
Życzę miłej nocy
No widzisz, już milej
Co do przyspieszenia - sam mam nokię, która nagrywa jak chce. Tak jest z telefonami z 2006-8 lat. Często przy wgrywaniu filmów 3gp, konwersji, zdarza się że film zmienia ilość fps'ów przez co jest szybszy / wolniejszy.
Drzwi - no dobrze, wytłumaczę (jako że troszkę się interesuję motoryzacją). Auto jest zbudowane tak, że słupki A (te przy przedniej szybie) i B (te boczne) nie są złączone z drzwiami. Słupki naturalnie są wygięte do wnętrza auta. Teraz jeśli na te słupki wywarty jest bezpośredni nacisk z góry, uginają się one do środka. Dlatego szyba od strony pasażera pozostała nietknięta, ponieważ obszar ten został nienaruszony. Dlaczego ugięła się blacha? Ponieważ w drzwiach, w nowszych autach, w celu bezpieczeństwa, masz poprowadzoną ramę, która, gdy drzwi są zamknięte, łączy cały bok auta (przez co podczas np. uderzenia motoru energię absorbuje cały dany bok, nie tylko drzwi, a więc wgniecenie jest obszerniejsze, lecz płytsze. Także relatywny sposób radzenia sobie z uderzeniem bokiem w drzewo - oczywiście zawsze są pewne granice). W tej sytuacji nacisk najpierw wygiął dach, a następnie naciskając słupki zaczęła wyginać się konstrukcja auta, przez co również i blachy auta.
Dzięki za życzenia niestety dziś tylko sen
(...)likwidacja majątku jednej z rosyjskich mafii(...)