"Bazą projektu jest żukieta I z silnikiem v6 2.8L z Forda Scorpio,w tej chwili nadwozie jest typu A11 czyli dwu-miejscowy pick-up ale docelowo będzie sporo zmodyfikowane nadwozie pięcio-osobowe (tzw.Rolnik) z przedłużona paką.Silnik zostanie umieszczony centralnie za kabiną kierowcy, skrzynia biegów zostanie orginalna czyli cztero-biegowy automat"
takie info znalazłem na ich stronie
Pierwotnie dawcą miało być BMW 750i. Ale z racji braku nadarzającej się okazji zmieniona została koncepcja przebudowy. W ręce właściciela trafiło Audi V8 po dachowaniu. Silnik i układ napędowy pozostały nienaruszone , więc Audi V8 stało się nowym dawcą dla Żuka. Tu pojawił się problem, ponieważ napęd nie mógł już być przenoszony przez tylny most. Konstrukcja silnika i budowa Żuka wymusiły zastosowanie fabrycznych półosi bezpośrednio ze skrzyni biegów.