Po miejscu zatrzymania niektórych składów, śmiem twierdzić, że one mogą się zatrzymać przed, ale nie chcą, bo są skurwiałymi cwelami.. Pewnie mają specjalne szkolenia do tego
A debilu nie bierzesz pod uwagę ze uderzenie a później ciągnięcie ciężarówki powoduje szybsze wytracenie prędkości przez pociąg?
Po miejscu zatrzymania niektórych składów, śmiem twierdzić, że one mogą się zatrzymać przed, ale nie chcą, bo są skurwiałymi cwelami.. Pewnie mają specjalne szkolenia do tego
eee tam. Na upartego można ich nazywać gebelsami. Rasa germańska w końcu. No i przecież Holendrzy dość mocno kolaborowali z nazistami.
5 Dywizja Pancerna SS „Wiking” złożona z patriotycznych pomarańczowych pacyfikowała ludność Lubelszczyzny w 41' i tłumiła Powstanie Warszawskie w 44'
23 Dywizja Grenadierów Pancernych SS „Nederland” walczyła z Polakami pod Szczecinem . Holenderskie oddziały SS były najlepsze , najskuteczniejsze , otrzymały najwięcej Krzyży Żelaznych - najwyższych nazistowskich odznaczeń za męstwo . Rząd holenderski aktywnie współpracował z Niemcami w celu wyłapania Żydów ...
Noo maks 35 ton przeciw minimum 200, gdzie te 200 jedzie po torze a te 35 jest lamane jak zapalka z pewnoscia znacznie spowolni taka mase. Stan na drodze i przyjmij rozpedzona osobowke na klate, ciekaw jestem jak bardzo skrocisz droge ewentualnego hamowania. Same bystrzaki
Nie dość że baran to jeszcze ślepy...widać po nagraniu że uderzenie miało wpływ na drogę hamowania widać wyraźne zwolnienie pociągu i go chwilowo uniosło. Co do osobówki nawet nie będę wchodził w większa dyskusję bo widać żeś debil co na fizyce nie uważał. Jaki wpływ na drogę hamowania mają zakleszczone metalowe elementy między pojazdem a gruntem a jaki człowiek który zostaje od razu wyjebany w powietrze przez samochód?
No oczywiście.. Potrafi się zatrzymać 30 metrów za rozjebaną ciężarówką, ale przed już nie.. Jakiż jestem głupi, żeby nie pojąć dlaczego.