Regulamin serwisu Sadistic.pl: sadistic.pl/regulamin.htm@: Akurat zupełnie nie trafiłeś bo etymologią zajmuję się od prawie 20 lat i bardzo dobrze wiem, co znaczą słowa używane w naszym kraju. Nasz język jest o tyle piękny, że pozwala na bardzo precyzyjne określenia i nie musimy robić na siłę homonimów, co ty i kilkanascie innych osób w tym temacie propagujecie. Ustawka nigdy nie znaczyła niczego innego poza tym, co znaczy i to, że banda nieuków zaczęła sobie tak mówić, nie oznacza, że jest to słuszne. Już przekręciliście znaczenie konfidenta o 180 stopni i namówiliście PWN do uznania poprawności wyrazu "swetr". Oczywiście rozwijający się język nigdy nie zastyga w jakiejś wyimaginowanej formie poprawności językowej tak wałkowanej dzieciom w szkołach, ale ma on jednak swoje zasady. Gdy nie znajdujemy w naszym słowniku odpowiedniego wyrazu na określenie jakiejś rzeczy czy zjawiska (co występuje tym rzadziej, im więcej się czyta i wie), to możemy wtedy zapożyczyć wyraz obcy, których przecież nasz język jest pełen. W tym wypadku wystarczyłoby użyć słowa "fałszywka", ale wiadomo, że śmierdzi ono starym pokoleniem, więc śmiało można napisać "fejk", bo już się u nas dawno przyjął.
Jeśli natomiast nie rozumiesz, jak ważne jest zachowanie zasad komunikacji i użycia znaczeń czy narzędzi językowych, jak np wszystkim znany alfabet, to nie będę ci tłumaczył. Po prostu możesz śmiało już od dzisiaj przestać artykułować. Będzie ci wygodniej, jak zaczniesz pisać "aaaaaayyyy łłłłł fff" na formularzu BHP a do brygadzisty możesz robić tylko miny. Jak małpa. On skuma.
Co do naukowców, to jeszcze nie widziałem ani nie słyszałem o ani jednym, który twierdzi, że Ziemia jest płaska.
I zanim się dojebiesz, że piszę "ty" i "ciebie" z małej litery, to spieszę z wyjaśnieniem, że ta wielka litera to forma grzecznościowa, gdy ma się do czegoś szacunek. A ja do ciebie nie mam, po tym, jak zadzierasz nochala w swej ignorancji.